The Prisoner of Beauty
Di awal era peperangan, datuk Xiao Qiao pernah menarik diri dari medan perang, menyebabkan keturunan keluarga Wei terbunuh, lalu tercetuslah dendam berdarah antara dua keluarga. 14 tahun kemudian, Wei Shao, pewaris yang masih hidup, memimpin tenteranya ke Yanzhou, berpura-pura membalas dendam, sedangkan niat sebenar adalah untuk membina semula Terusan Yongning.