Wife's Revenge
The story is about a housewife, Bai Yingying, who found her husband Ding Zhiyuan cheated on her bestie Gu Feier, she was frustrated with her married life, and discovered many doubts about her sister Bai Jingjing's who was suicide six years ago. After avoiding Gu Feier's pursuit of her, and with the help of Jiang Chuan, Jin Rui and other friends, she finally opened a new chapter in the story.