Midsummer is Full of Love
It is about Luo Tianran (played by Yang Chaoyue), a girl who has a lack of tone but dreams of becoming a composer. By chance, she meets with the idol superstar Jin Zeyi (played by Timmy Xu), and a series of romantic love stories happen. The two have totally different personality. One is a strong, independent, smart, and self-respecting rookie musician, and the other one is a popular idol who is cold outside, with little devil inside, yet occasionally being arrogant and childish. Let's looking forward to their romantic love!