The Forbidden Woman
Xiang Wei, an unstoppable financial genius, catches her husband cheating on her with her little sister. For some unknown reason, she then travels to a parallel universe where she makes use of her exquisite entrepreneurial intelligence for seamless vengeance. Caught in the sticky wicket of love and betrayal, what will Xiang Wei gain from this journey of thorns?