Brilla sobre Mí (Versión en Inglés)
The romantic love story of Lin Yusen and Nie Xiguang follows the lively and energetic university student Nie Xiguang as she steps out of campus and navigates the challenges of the professional world.
During university, she experiences a bittersweet secret crush on the aloof yet brilliant top student, Zhuang Xu. However, upon entering the workforce, she crosses paths with Lin Yusen, a former surgeon turned solar energy industry elite. Despite initial misunderstandings, Lin Yusen is irresistibly drawn to Nie Xiguang’s radiant and warm personality.
With his unwavering love and support, she lets go of past regrets and embraces the love she has always longed for. From being carefree and uncertain to setting clear career goals and striving forward, Nie Xiguang ultimately finds love, friendship, and personal growth, fulfilling both her dreams and her true self.