Born To Be The Villain
Lu Chengwen unexpectedly finds himself trapped inside a novel, cast as the villain destined for a brutal death. His only strategy is to lie low and survive at all costs. But when the heroines begin awakening to a power that lets them hear his thoughts, the story spirals out of control. In the end, he must join forces with the novel's awakened hero, Gu Zhantian, to challenge the very forces manipulating their fate, and in doing so, discover a path to both redemption and a way home.