The Glory Fades
Su Yunian infiltrates the glittering, decadent world of "The Heart of Opulence" to uncover the truth behind her sister's death, only to be swept into a deadly power struggle between Nie Feng and Tu Jiasheng. She soon learns her sister was silenced for possessing crucial evidence. As danger mounts, betrayed by her closest friend, framed by the top courtesan, and relentlessly pursued by Nie Feng, Su Yunian walks a razor's edge between enmity and alliance with Tu Jiasheng. In this realm of illusions, every glimmer hides a blood-stained lie.