Wild and Sweet
Under the double blow of love and work, Ji Wangshu, the dignified president of the Ji Corporation, went to a bar to drown his sorrows. In his drunken state, Ji Wangshu mistook Lu Shijun's identity and brought him home. As the two spent time together day and night, feelings developed between them. However, Ji Wangshu never expected that the archenemy he had been tirelessly searching for the president of Junlan Group was none other than Lu Shijun by his side.