The Fairy Tales
Eight players break into Xingshou Village, the land of fairytales, and spend an unforgettable time there. In this child-dominated world, they can make their living and experience the sheer happiness of life merely by playing. To stay there forever, they must pass the “de-aging” test so that they can gain permanent residency and fulfill their childhood wishes.