The Silver Tide S2
In The Silver Tide S2, six lives share this magnanimity. One waits 18 years for a promise, then leaves. Another childless one signs a guardianship, dies alone. A widower finds healing in a mop and a radio. Too young to grasp aging, death, and love, Rilke said they remain ungrasped. This documentary sails from uncertainty to uncertainty, without answers, only doubt. Yet it is a struggle toward transcendence, ending in praise, and a song from the earth.