Re:Zero − Starting Life in Another World Frozen Bonds OVA
Re:Zero- Starting Life in Another World: Memory Snow, the second story is about the encounter between Emilia and Pack and how the two come to form such a strong bond. As the prequel of the First Season the story of fate spun by a girl and a Spirit that leads to the Second Season is about to begin.