Tears of Sharks in Kunlun
This tells a story about the sin of desire, the coexistence of kindness and resentment. Jiang Tianyang, the son of the head of the Kunlun Sect, was determined to seize the position of the head, and practiced the evil skill Yuan Ruin Dafa for this purpose. He united with the shark Luo Xi to kill back the Kunlun Sect for revenge, but found that right and wrong were reversed, and good and evil were reversed. He was also possessed by the villains because of the cultivation of evil skills. In order to save her lover, Luo Xi sacrificed herself and used the last shark tears to dissolve Jiang Tianyang's evil kung fu.