Ultraman Mebius
He was sent to Earth 25 years after Ultraman 80 to protect the planet from a new wave of monsters and aliens, many of which arrived due to Alien Empera's resurgence. During his tenure on Earth, he took the form of Mirai Hibino, and joined Crew GUYS.