Kuma Kuma Kuma Bear
Yuna, a shut-in girl hooked on the VRMMORPG “World Fantasy Online”, logs in one day to find herself in a strange world—wearing bear gear!? With unbeatable powers, she could rule the world... but all she wants is a fun, carefree life! Thus begins the adventure of the ultimate bear girl!