After a sudden fall, food blogger He Qingqing finds herself transported to a pastoral ancient world. She embarks on an inspiring journey—paying off debts through entrepreneurship, finding true love by a marriage and raising an adorable child—as she forges her own path to success. Along the way, she builds a thriving career and develops a deep, mutual affection with Fu Qinghuai. Just as her life seems complete with professional fulfillment, love, and family, she faces an impossible choice: to stay or return to her own time.