In Love With Loving You
At his darkest hour, Song Zhaoli crosses paths with Ji Xuan, a young woman shattered by family tragedy. In secret, he sponsors her education. Years later, a twist of fate brings Ji Xuan back into his life. Against all odds, Song Zhaoli rises from the ashes, breaking through every barrier in his path. Through continuous interaction and communication, the two gradually understand and respect each other, and their love heal each other.