Wonderland Junior S4
This summer, 15 young residents gather for a brief escape from the city, landing in Wonderland to begin a journey of wilderness and adventure. Over eight days of social exploration, they will start from scratch, reboot their lives, form squads, team up with like-minded partners, and take on thrilling challenges. This season introduces the all-new “Wonderland Ranking”, a daily anonymous vote to choose your most-wanted friend. Now, begin your friendship adventure in Wonderland!