Love at Night
Xu Qingyou, an independent, outspoken office lady, found her dream for love broken: her fiancé, a famous lawyer who had been dating her for years, betrayed her before their wedding. Xu happened to meet Mo Lingze, a smart guy working in an investment bank. Mo is aggressive and resolute for love. Xu finds her stereotype life overturned and she gets lost in it. Would she accept the properly aggressive new romance, or force herself to pick up the ten-year old love? Xu doesn’t know whether she should step out of her Comfort Zone and embrace the underrated and unknown romance.