The Miracle We Met
A story of a man who suddenly encounters an accident and becomes the head of two family, legally creating a conflict between two wives. Kim Myung Min's character died of a traffic accident, but he had other souls in his body, Character one person into two roles. Jo Myun Hwa (Ra Mi Ran), who has a good personality, natural bliss and full of foolish words but also has a strong ability to live; Kim Hyun Ju looks happy, but she is hurt in marriage and longs for divorce and independence.