Knock Out
"Keen" He was soon harassed by debt collectors and discovered that his father. Then he met "Thun", a renowned boxer known as "The Cannon Who Conquers Tigers". They have a relationship that blossomed into a beautiful love. Together, they overcame obstacles and resolved Keen’s debt issues, unaware that they were becoming entangled with a powerful and dark figure in the Muay Thai world.