Secret Lover
Junxi and Hantuo settled everything through rock-paper-scissors since childhood, with Hantuo always winning. In high school, Hantuo realized his feelings for Junxi surpassed friendship. To preserve their bond, he deliberately dated girls until Junxi threatened to pursue their childhood friend Xiaoyang. Panicked, Hantuo initiates "love training" to cultivate intimacy. During an emergency drama club performance, Hantuo confessed backstage, beginning a secret relationship: brothers by day, lovers by night. As Hantuo's father planned to move to Kaohsiung, Habtuo chose to stay and proposed moving in together. Their time apart made Junxi realize his longing for family, and he agreed to cohabit. The revelation exploded when Junxi's brother accidentally discovered their relationship. Amid this turmoil, Junxi's father fell ill, pushing him to physical and emotional exhaustion. Heartbroken, Hantuo suggested breaking up to spare Junxi further pain until both realized true love meant facing hardships together, not fleeing. Finally, Junxi grasped Hantuo's hand and confronted their families, ending their secret forever.