Ultraman Cosmos: The Blue Planet
The second silver screen film of Ultraman Cosmos. It will tell the story two years after the end of the TV series. The main filming location for this part will be on the island of Saipan. The special feature of this section lies in the first appearance of Ultraman Justice This is another Ultraman who did not appear in the Cosmos TV series. And another thing that is considered a highlight is bringing together actors and actresses who have played the roles of the leader, deputy leader and crew members in the series Ultraman Tiga, Ultraman Dinah, and U. Ultraman Gaia and Ultraman Neos Come join in the performance as well.