Ghost Blowing Lamp of the Popeye man
Chen Sheng, who has been in foster care at Zhao Dabao's home since his 6-year-old father died, has been suspicious of his life for many years. After a fight with the smuggler, Chen Sheng accidentally met Liu Jinshan and Keng Master, and learned that his father was the leader of Jieling, and that both of them were his father's classmates. The mother of Zhao Dabao, the brother of Qingmei Bamboo Horse, is also Chen Sheng's adoptive mother, who is seriously ill and in urgent need of money. Liu Jinshan seduces Chen Sheng as long as he succeeds the leader, he will get the property of unloading mountains. Zhao Dabao had a simple mind and saved his mother's heart. The two brothers also broke up because of Zhao's strange death in the hospital. Zhao Dabao kidnapped the only one who knew the entrance of the tomb under the bewitching of Liu Jinshan, looking for mysterious medicinal materials that could come back from the dead in Liu Jinshan's mouth.