In the birch forest of a small town, at this time, Wang Xiang, a taxi driver, could never expect to meet the person that he most wants or fears to meet in his entire life. Is he an enemy or a friend? Since he has met him, he has to get closure. Not just for him, but also for his son.
In the birch forest of a small town, at that time, Wang Xiang, a train driver, was full of vigour and vitality for he was driving a steel monster with twenty carriages. But on the one hand, he failed to run a small family of three filled with trivial matters. On the other hand, he was trapped in a faltering factory with a crisis looming up from every corner.
A pack of unidentified body parts was dropped in the birch forest, just like a stone into the calm water. For the past twenty years, Wang Xiang could never stop thinking about that pack, not even when the leaves in the fall turned yellow.