My Deskmate
Xiang Xia, a lively and delightful young girl, has become desk mate with her idol Jin Han, a cool but aloof straight A student. But Xiang Xia’s persona as a fan has brought a lot of troubles to Jin Han. As this story unfolds with laughter and tears, Xiang Xia’s bright spots gradually affected Jin Han’s attitude towards her. In simple and beautiful youth, they help each other and march forward together. Eventually, they admire each other and look forward to a bright future.