How to Train Your Killer
On the wedding night of Crown Princess Gu Qingyao, a cold-blooded assassin known as Shiyi suddenly attempts to assassinate the Crown Prince. By accident, their souls are swapped. To protect her husband, Gu Qingyao engages in a battle of wits and courage with Shiyi, as a deadly game of assassination officially begins, uncovering a thrilling power struggle between the martial world and the imperial court behind the scenes...