My Love From the Ocean
A worldwide drug poisoning incident made Qibao Kechilu accepts the commission disguised as a visiting scholar to Haiyan, which has broken the girl's peaceful life. Along with the progress of the task, the feelings of the two people are gradually heating up. However, the disappearance of Dai Xi's father, Professor Dai, exposed the identity of Chi Lu, mysterious drugs of the real formula gradually surfaced. One mystery after another is troubled by Dai Xi.