Super Star Academy
This is a parallel world which doesn't pay any attention on education, money, age. The star sign is everything’s highest standard. In this world, Virgo is the most popular star sign, and the Leo, Libra, and Cancer occupy the upper class of society because of their superior abilities.
A couple who were preparing for pregnancy, in order to improve their living condition, intended to give birth to a Libra child, using Libra's super social ability to help the whole family to climb the social ladder. But the wife prematurely gave birth to a Virgo girl, she had been crowded out from a really young age. One day, the girl discovered the awakening of her Virgo superpower and was recruited by the “Super Star Academy”. However, as soon as she entered school, the girl had a strange relationship with the son of the richest man in the world...