Lie To Love
An unexpected development has left the life that Su Xie Yi has come to know in shambles and has destroyed her family. All clues point to her lover Li Ze Liang as the instigator. In order to investigate the truth, Su Xieyi pretends to have amnesia to return to Li Ze Liang's arms. In the dangerous game of love, she treads every step carefully while Li Ze Liang hits rock bottom. As the truth is revealed little by little, Su Xie Yi is surprised to learn that she has wrongfully blamed Li Ze Liang all this time and tries desperately to save their relationship. Having found each other again after drastic changes, can they protect their hard-earned romance?