Forget You Remember Love
There are two main characters in this series, the first is Ye Qianyu, a girl called "the first Madam of fishing village ", and second is Shan Junha, a digital junkie prince who believes that "return rate is everything". It was impossible for them to have an intersection, but fate used an unexpected car accident tied them together. Shan Junhao's cold temperament changed because of his amnesia and turned into cute and considerate Tong Hao. On the beautiful island, Ye Qianyu gradually fell into a romantic relationship with Tong Hao. Ye Qianyu was in conflict after knowing Tong Hao's real identity is Senwell Group's general manager. Tong Hao regained his memory by a conspiracy and became a cold “prince” again, his feelings for Ye Qianyu faded away at the same time. Ye Qianyu, meanwhile, had to face the subversive reconstruction of the island by the Senwell Group headed by Shan Junhao and to work hard to find her beloved boyfriend back. Facing the double pressure of love and life, Ye Qianyu had to grow stronger....