Designated Love
Qin Xi, a hopeless romantic and an art director of a game company, broke up with her boyfriend and started playing a game called Pranking Your Ex-Boyfriend. To her surprise, her in-game boyfriend looked exactly like her ex-boyfriend in real life and she even unlocked a guide for the game!