Fusheng in Fengming Mountain saved the demon king Jing Yuan and accepted him as a small apprentice, so he offended the immortal door. Shangxian Qingchen came to ask the disciples to find that the floating life is exactly the same as the fairy who disappeared in order to protect the sentient beings 1000 years ago. Qingchen left Fengming Mountain with doubts. But the goddess Mu Yao was aggressive and vowed to remove the floating life. Qingchen married Mu Yao in order to protect the floating life. But MuYao is not willing to let go of the floating life. In order to protect the floating life, Jingyuan showed the black dragon's true body to resist the catastrophe, and the floating life fell into the world of floating life. After a long time, Qingchen found the floating life and Jingyuan. For the sake of justice and the people, they decided to work together to deal with Mu Yao who had been swallowed up by desire.