Roast SS5 [Special Edition]
Core screenwriters behind the scenes and other surprising guests will be invited in each episode. After the recording, they will sit in a circle to start a hot chat. There may have topics about Roast SS5, games, or gossips, which will inspire more wonderful ideas and debate. At the same time, interesting stories that happened during the recording will also be discovered.