Lucky INTO1
"CHUANG 2021" is an international youth cultural exchange men's group growth variety show produced by Tencent Video, dedicated to fully displaying the musical stage expressiveness, youthful vitality and hard work of international young people in the new era. The program convened nearly a hundred students from different countries. They meet the challenges, and explore the true self and pursue dreams together under the guidance, assistance and accompaniment of many role models.