Su Ke, a member of the archaeology club, accidentally time-travels to the era of Wu Guo when she touches the General Order. She gets caught up in a murder investigation led by General Dai Yu and is forced to marry him because her face resembles that of the victim. In her quest for the truth alongside Dai Yu, Su Ke discovers several of her clubmates who are also trapped in that era, including Sun Duo, who is now an emperor. With Sun Duo's help, they manage to capture the real murderer, but a bigger secret is still waiting to be uncovered.