Loved by the Secret Billionaire(Korean Ver.)
Thought my flash-married husband was just an ordinary worker, but after getting married, I discovered he's seemingly loaded. Upon closer inspection, I found out he's a billionaire CEO! Suddenly, I've become a high-society wife—an unexpected leap into the world of wealth.