I Am Not Your Enemy
Mi Youchu, a general’s daughter, marries the heir Su Buxiao out of love, but suffer from betrayal and the destruction of her family. Reborn with revenge in her heart, she hones her skills to take down Su Buxiao—unaware that his body now hosts a game player trying to win her love. What begins as a deadly chase turns into a reluctant partnership when a mysterious figure threatens her family again. Forced to work together, they share laughs, survive danger, and slowly fall for each other, uncovering the truth—and love—along the way.