Li Ya'er acts as his father’s proxy to receive the bride who dies in a mysterious fire that very night. He is then attacked, loses his memory, and is enslaved. When a bloody conspiracy collides with the secrets of his identity, master and servant are forced into a tragic confrontation. Behind the masks lie true hearts, and beneath the strange case, deep feelings surge. Witness how a dual-faced princess and a cold-eyed killer join forces to unravel a conspiracy and protect the Tang Dynasty under the cover of darkness!