An Old Magic
It tells the story of Liu Tian, who is arrested by the imperial city chief, because of the case related to the magic. Juggler Ling Dong met, and the two people who are considered masters and apprentices were involved in this case. The case was intertwined and foggy. In the end, love was secretly born because of the company along the way.