A social experiment reality show about the cultivation of an ideal community, inviting 15 guests to Taohuawu, 15KM away from the city center, to live together for 21 days, creating an ideal society in their hearts. See how they live, work, and live in harmony in friction and cooperation. It is also a journey to explore the source of material and spiritual consensus.