Legend of Qingshi Town
As his daughter Qinglan’s sinister illness escalates, marked by recurrent chants of a creepy children’s song, feng shui expert Hao teams up with dockhand Kun and reporter Wei, heading for the mysterious Qingshi Town. The town’s impeccable feng shui layout belies its pervasive strangeness. Their investigation leads to the truth about her sister Honglian’s destiny and triggers the exposure of the town’s terrifying hidden truth...