On the day Chen Xi broke up with her boyfriend, she accidentally knocked down Ao Chen, the future sea god who came looking for her destined partner, and the two started living together by accident. In the process, the two hearts gradually approached each other as they got along day and night. Ao Chen decided that Mu Chenxi was his destined object, but an unexpected test came quietly at this time.