Please Don't Spoil Me S5
With the power of Qin Yu's undying love, Yan Yiyi finally regains her memories, and nothing could hold them back from pursuing their happiness together, until Yan Yiyi starts to go blind because of Qin Yu's prolonged stay in the real world. To save the love of his life, Qin Yu reluctantly decides to return to the book realm, separating the star-crossed lovers once again.