Fake Idol
Desperate to save her sick mother, Rosma agrees to take the place of a famous actress, Maya, who mysteriously vanished. Stepping into Maya's glamorous yet deceitful world, Rosma falls for Maya's friend, Zeindra, while slowly uncovering the dark truth behind Maya's disappearance. But can Rosma escape the life that isn't hers or will she be trapped in it forever?