Legends of Dawn: The Sacred Stone
Legends of Dawn: The Sacred Stone follows the story of Claude, an infamous thief, as he attempts to steal the Sacred Stone from the imperial capital. As the story unfolds, viewers are taken on a humorous journey featuring a cast of iconic heroes who attempt to stop him, while also discovering Claude’s true motives for wanting to steal the stone.