Give Me A Little Fox
In the world of monsters, the little fox is an unnoticed fellow who always alone. One day, he encounters a young monk. The little fox who is arrogant have to deal with a cute young monk. This story not only tell a quirky daily routines, but also some story about Monster Town. With both humor and cuteness, internet users have rated it as "a century-long series worth following."