Brotherhood is more valuable than everything. Inspector Cheng Tian, under the help of Brother Xiuping and the undercover Junxuan, has repeatedly solved odd cases. The three form an invincible iron triangle. Afterwards, Junxuan turns his coat. The three go against each other. Xiuping sways between the two people. The three are opposite, falling into the wrestling between justice and brotherhood...