Blooms for Her
Driven by a blood feud, Deathsworn Mei Lin enters a lethal game for the throne. She is the mad prince's favorite weapon, a stand-in for a cruel heir's forgotten dream, and the obsessive object of a hostage prince's fierce devotion. As desire and deception collide in the imperial court, unfolds as a brutal, poignant spectacle of love and betrayal.