The old master trains for a century, thinking he is ready to ascend, but a hundred bolts of lightning destroy him. He merges with Zhao Feiyang, the Zhao family’s fourth son, who’s seen as a loser. Then, three marriage proposals arrive. From that moment, he begins an extraordinary journey.