"Make It Shine, Jiang Xingxing"
Jiang Wen, seeking vengeance against the man who betrayed her, switched her own daughter with the daughter of the wealthy Xia family, forever altering the destinies of the two girls. Jiang Wen's daughter, Youning, was taken into the opulent household and inherited the Xia fortune, living a life of princess-like indulgence. Meanwhile, Xingxing, who should have been the affluent heiress, was compelled to mature prematurely, selling fish in the market as a child and later delivering takeout to support her family. A decade later, the wheels of fate turned once more.